Fujifilm Instax kiest voor IN10
IN10 aan de slag met campagne en Instax.nl
23 MAART 2017, ROTTERDAM
Samenvatting
Het wereldwijd populaire instant fotocamera-merk Instax heeft IN10 gekozen om het merk in Nederland nog bekender en succesvoller te maken. De eerste stap in de samenwerking is de ontwikkeling van een overkoepelend creatief concept. Het concept wordt doorvertaald naar een eerste campagne die nog dit voorjaar uitgerold zal worden. IN10 ontwikkelt ook de nieuwe, eigen kanalen, waaronder Instax.nl.Fujifilm heeft met Instax een mooi consumentenproduct in handen. Het doel voor dit jaar is de verkoop van de Instax camera’s en films nog verder te laten groeien en het merk een eigen gezicht te geven op de Nederlandse markt.
Raymond Luijks, Manager Trade bij Fujifilm: "De ambities voor Instax zijn groot. We hebben IN10 in de arm genomen om de potentie die het merk heeft in Nederland verder uit te bouwen."
De samenwerking tussen Fujifilm en IN10 vindt plaats op het gebied van strategie, creatie, activatie, design en development. Houd IN10.nl in de gaten voor de ontwikkelingen.
Citaten
""De ambities voor Instax zijn groot. We hebben IN10 in de arm genomen om de potentie die het merk heeft in Nederland verder uit te bouwen."" Raymond Luijks, Manager Trade bij Fujifilm
Download PDF
Download PDFOver IN10
IN10 Design & Innovation helpt merken en organisaties relevant en toekomstbestendig te zijn met innovation design, brand design & digital products. IN10 bestaat uit een team van 50+ strategen, service designers, UX designers, visual design, development, producers, content creatie en narrative design. In 2021 trad IN10 toe tot de groep Handpicked agencies.