IN10’s cultuurlabel DOOR aan de slag voor Anne Frank Stichting

75 jaar dagboek vertaald in storytelling website

10 MEI 2017, ROTTERDAM, NEDERLAND
Samenvatting
Het Anne Frank Huis heeft DOOR –het cultuurlabel van IN10- en Studio Lotte Meijer gevraagd nieuwe storytelling concepten te ontwikkelen voor de nieuw te realiseren website. Een resultaat hiervan is een longread website over het dagboek van Anne Frank.

In 2017 is het 75 jaar geleden dat Anne Frank haar beroemde roodgeruite dagboek kreeg. Het is tevens 70 jaar geleden dat Otto Frank het dagboek van zijn dochter, Het Achterhuis, publiceerde.

Met deze onlangs gelanceerde website ontdek je het verhaal achter het dagboek van Anne Frank. Je kunt je verdiepen in het leven van Anne, de geschiedenis van haar dagboek, de onderwerpen waarover ze schreef en de impact van het dagboek.

De Anne Frank Stichting koos voor IN10/DOOR en Studio Lotte Meijer vanwege de rijke ervaring op het vlak van cultuur en musea, gecombineerd met de mogelijkheid om strategie, concept, design en content tegelijkertijd onder te brengen.

Afbeeldingen
Contactpersonen
Download PDF
Download PDF
Over IN10

IN10 is een creative digital agency. We helpen merken menselijker te maken door middel van digital hospitality. We ontwikkelen platforms, digitale services en campagnes die merken voorop helpen lopen in tijden van digitale transformatie.

berichten