Fujifilm Instax kiest voor IN10

IN10 aan de slag met campagne en Instax.nl

23 MAART 2017, ROTTERDAM
Samenvatting
Het wereldwijd populaire instant fotocamera-merk Instax heeft IN10 gekozen om het merk in Nederland nog bekender en succesvoller te maken. De eerste stap in de samenwerking is de ontwikkeling van een overkoepelend creatief concept. Het concept wordt doorvertaald naar een eerste campagne die nog dit voorjaar uitgerold zal worden. IN10 ontwikkelt ook de nieuwe, eigen kanalen, waaronder Instax.nl.

Fujifilm heeft met Instax een mooi consumentenproduct in handen. Het doel voor dit jaar is de verkoop van de Instax camera’s en films nog verder te laten groeien en het merk een eigen gezicht te geven op de Nederlandse markt.

Raymond Luijks, Manager Trade bij Fujifilm: "De ambities voor Instax zijn groot. We hebben IN10 in de arm genomen om de potentie die het merk heeft in Nederland verder uit te bouwen."

De samenwerking tussen Fujifilm en IN10 vindt plaats op het gebied van strategie, creatie, activatie, design en development. Houd IN10.nl in de gaten voor de ontwikkelingen.


Citaten
""De ambities voor Instax zijn groot. We hebben IN10 in de arm genomen om de potentie die het merk heeft in Nederland verder uit te bouwen."" Raymond Luijks, Manager Trade bij Fujifilm
Afbeeldingen
Contactpersonen
Download PDF
Download PDF
Over IN10

IN10 is een creative digital agency. We helpen merken menselijker te maken door middel van digital hospitality. We ontwikkelen platforms, digitale services en campagnes die merken voorop helpen lopen in tijden van digitale transformatie.

berichten