Eindhoven Airport kiest voor IN10

Nieuwe merkbelofte wordt voelbaar op alle contactmomenten

10 AUGUSTUS 2015, EINDHOVEN
Na een uitgebreide bureauoriëntatie heeft Eindhoven Airport gekozen voor bureau IN10 om de merkbelofte van de luchthaven voelbaar te maken op alle contactmomenten voor alle passagiers. IN10 gaat samen met Eindhoven Airport werken aan het verbeteren van de klantbeleving. De aanpak bestaat uit het verbeteren van alle contactmomenten; fysiek (in de terminal), persoonlijk (mensen) en digitaal (site en apps).

Eli Lejeune, marketing manager Eindhoven Airport: “IN10 kwam met de meest complete voorstellen om de klantervaring wezenlijk te verbeteren. Het bureau heeft daarnaast aantoonbare ervaring op het gebied van digital hospitality, waarbij online en offline contactmomenten elkaar versterken.”

De eerste uitingsvormen van de nieuwe aanpak worden in het vierde kwartaal van 2015 verwacht.

IN10 helpt klanten kansen zien in tijden van verandering. Ons team van ruim 30 experts ontwerpt betekenisvolle content en services voor onder andere Port of Rotterdam, Duvel, Rotterdampas, Ster, Bovag, Rabobank, nhow hotel en de Markthal. Soigneur is ons eigen merk.

Over Eindhoven Airport
Eindhoven Airport, met meer dan 4 miljoen passagiers in 2015 inmiddels de tweede luchthaven van Nederland, bevordert het vestigingsklimaat van Zuid Nederland en is cruciaal voor de regio om haar ambities te verwezenlijken. De luchthaven streeft naar een breed portfolio van bestemmingen. Vanaf Eindhoven Airport wordt er naar meer dan 70 bestemmingen gevlogen. Eindhoven Airport is een luchthaven waar snelheid & beleving de toegevoegde waarden zijn. Eindhoven Airport verbindt Brainport met, met name, Europa en maakt de regio internationaal bereikbaar. De luchthaven is met 1500 directe arbeidsplaatsen uitgegroeid tot één van de grootste regionale werkverschaffers.

Neem voor vragen contact op met;

Vincent Luyendijk
Managing Director IN10 // 06 39 77 36 24 // 010 22 14 600 // vincent.luyendijk@in10.nl

Eli Lejeune
Marketing Manager Eindhoven Airport NV // 040 2919855 // e.lejeune@eindhovenairport.nl